אסון רודף אסון • פעוטה ופעוט נפטרו הבוקר בירושלים ובמודיעין עילית

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on אסון רודף אסון • פעוטה ופעוט נפטרו הבוקר בירושלים ובמודיעין עילית
    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני מקרי מוות הבוקר (חמישי) אצל פעוטים במגזר החרדי. פעוטה נמצאה הבוקר ללא רוח חיים בביתה ברחוב שאגת אריה במודיעין עילית. כמו כן פעוט נמצא הבוקר ללא הכרה וללא דופק ונשימה בביתו ברחוב יצחק טוניק בירושלים. ככל הנראה בעקבות תסמונת מוות בעריסה.

    המקרה הראשון הבוקר, פעוטה בת שישה חודשים נפטרה בביתה ברחוב שאגת אריה בעיר מודיעין עילית, זאת לאחר שהוריה שמו לב שהיא לא התעוררה משנתה.

    כונני מד"א ומתנדבי 'איחוד הצלה' עמלו במשך דקות ארוכות במאמצי החייאה אולם המאמצים כשלו ומותו נקבע על ידי רופא במקום.

    אלי חזן מתנדב באיחוד הצלה שהשתתף בהחייאה במודיעין עילית סיפר כי "כשהגעתי למקום הפעוטה היתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א ורופא מתנדב באיחוד הצלה ד"ר יחיאל לין שנאלצו לקבוע את מותה. מסתמן כי הרקע הוא תסמין של מוות בעריסה".

    זמן קצר מאוחר יותר אירע מקרה נוסף בעיר ירושלים, פעוט הלך לעולמו באופן פתאומי לאחר שהוריו שמו לב כי הוא לא התעורר בשנת הלילה.

    אסף פרלמן מתנדב באיחוד הצלה שביצע פעולות החייאה על הפעוט בירושלים סיפר כי "סמוך לשעה 6 בבוקר הוזעקתי למקום יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וכשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה והתחלתי בפעולות החייאה מתקדמות עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הרקע אינו ברור ומסתמן כי מדובר בתסמין של מוות בעריסה".

    שני המקרים מצטרפים אל שני מקרים נוספים שאירעו בשבוע האחרון, וככל הנראה קשורים לתסמונת מוות בעריסה.



    2 תגובות

    מיין תגובות